perjantai 13. lokakuuta 2017

Hallitus Nuorten Kasvu ry:n takana. Osa 3: Sihteeri ja taloudenhoitaja

Hei,

Tässä kirjoittelee Nuorten Kasvu ry:n sihteeri ja taloudenhoitaja Henna Liiri. Tehtävänäni on siis pitää yhdistyksen tilit ja paperit ojennuksessa!

Kutsun itseäni kaksoiskarjalaiseksi, sillä olen syntynyt Etelä-Karjalassa, mutta asunut nyt jo yli kymmenen vuotta Pohjois-Karjalassa. Jos vielä lasketaan rajantakaiset sukujuuret, niin tuleeko siitä sitten kolmoiskarjalainen, mene ja tiedä! Olen koulutukseltani filosofian maisteri. Valmistuin Itä-Suomen yliopistosta vuonna 2010. Tällä hetkellä toimin työkseni Suomen Nuorisoseurat ry:n Pohjois-Karjalan aluetoimiston toiminnanjohtajana. Tässä tehtävässä tuli nyt syksyllä kuusi vuotta täyteen. Hauskaa on, että olen saanut ensimmäisen palkkani nuorisoseurajärjestöstä nuorena ohjaajana ja nähtäväksi sitten jää, onko järjestö myös viimeisen palkkani maksaja. Olen nuorisoseurajärjestön kasvatti ja harrastanut, ohjannut sekä toiminut erilaisissa luottamustehtävissä eri järjestön tasoilla läpi elämäni.

Olen ehkä siinä mielessä vähän outo, että järjestötyöni lisäksi myös harrastan yhdistystoimintaa, sillä se on mahtava tapa toteuttaa itseään, kasvaa ja kehittyä, kuulua sekä vaikuttaa maailmaan. Nautin myös tanssista ja laajemminkin erilaisen kulttuurin kuluttamisesta: saatat siis löytää minut välillä itse lavalta, ohjaamasta, teatterin katsomosta, keikalta tai vaikkapa näyttelystä. Työn vastapainona pidän myös ulkoilusta ja luonnossa liikkumisesta, varsinkin labradorinnoutajamme kanssa!

Olen innoissani Nuorten Kasvusta, jossa on nyt hyvä tekemisen meininki! Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaamme 😊

Henna Liiri
sihteeri ja taloudenhoitaja
Nuorten Kasvu ry

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti